Folkekirkens Skoletjeneste

Folkekirkens Skoletjeneste er oprettet for at styrke samarbejdet mellem skoler og kirker.

Skoletjenesten udbyder hvert skoleår en række undervisningsforløb til kommunens skoler.

Tilbudene omfatter alle klassetrin og er som oftest flerfaglige.

Daglig leder af skoletjenesten for Rødovre-Hvidovre er Anne-Birgitte Zoega.
Du kan få meget mere at vide om skoletjenestens arbejde og undervisningstilbud på hjemmesiden
www.fs-vestegnen.dk, eller ved at kontakte Anne-Birgitte Zoega på tlf: 50 84 39 67 eller pr. mail: abz@fs-vestegnen.dk.

Som lærer kan du også henvende dig direkte til kirken, hvis du har en ide til at samarbejde.
Vi vil gerne være med til at udvikle din ide, komme på besøg på skolen eller medvirke på anden vis.
Man kan sagtens have skole i kirken eller kirke i skolen. Det bliver endda spændende og sikkert anderledes, end hvad vi er vant til i skolen og kirken.

Kontakt vores kirke- og kulturmedarbejder Louise