Kulturelt Samvær

Første onsdag hver måned fra oktober til april er der åbent samvær omkring et kulturelt emne.

Det kan være en musikalsk optræden, diskussioner af forskellige bøger, udflugter til kulturelle institutioner og meget andet.

Mødetid kl. 14-16 i Islev Kirkes pejsestue, medmindre andet er nævnt i programmet.

Har du lyst til at deltage, så mød bare op.
Yderligere oplysninger, kontakt Bodil Kring på tlf. 44 84 22 13 eller mobil 51 78 94 48.

Vel mødt!

Kommende arrangementer kan ses herunder - eller du kan hente et fuldt program for sæsonen i kirken.

Kulturelt Samvær

Frivillig i Islev Kirke

Rigtig mange af vores aktiviteter er båret af frivillige hænder.
Frivillige opgaver fører ofte til gode snakke og lysten til at komme igen.

Der er en god ånd af handlekraft og fællesskab blandt vores frivillige, og der er altid plads til flere. Hvad enten du gerne vil koge suppe, hjælpe med børneaktiviteter, sætte plakater op, hjælpe med madlavning, borddækning, servietfoldning eller andet.

Du bestemmer hvor stort eller lille, hyppigt eller sjældent dit engagement er.

Kontakt kirke- og kulturmedarbejder Louise og hør om mulighederne.